Odpowiedzi

2010-01-05T15:02:31+01:00
Na górze kwadrat na dole romb a kwadrat i romb to koło w bok
14 1 14
2010-01-05T15:04:20+01:00
Kąty proste, wzdłuż i wszerz tyle samo-
przecież to kwadrat, mamo!


Rozciągnij kwadrat, Janie,
a rombem on się stanie.

11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T15:12:08+01:00
Leży kwadrat na podłodze czuje,że dziś wstać nie może,
Przyszedł kumpel roześmiany,witaj rombie mój kochany!
Na tablicy rysowane mają buźki uhahane ;D
17 4 17