Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-19T21:39:30+02:00
E=?
m = 2 kg wody
t1= 0 C
krzepnąc i oziębiając
t2= -10 C ?
Ciepło właściwe lodu C1 = 2100 J/ kg *K
ciepło topnienia Ct = 335000 J/ kg

E=Q=m*ct+m*c1*(t1-t2)
E=m*(ct+c1*(t1-t2))
E=2*(335000+2100*10)
E=2*(335000+21000)
E=2*356000
E=712000 J
E=712 kJ
3 3 3
2009-09-19T22:00:25+02:00
E=?
m = 2 kg wody
t1= 0 C
krzepnąc i oziębiając
t2= -10 C ?
Ciepło właściwe lodu C1 = 2100 J/ kg *K
ciepło topnienia Ct = 335000 J/ kg

E=Q=m*ct+m*c1*(t1-t2)
E=m*(ct+c1*(t1-t2))
E=2*(335000+2100*10)
E=2*(335000+21000)
E=2*356000
E=712000 J
E=712 kJ
2 5 2