Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-05T15:09:42+01:00
Składniki:

* 4 banany
* 2 pomarańcze
* 3 łyżki rumu
* 3 małe pojemniki jogurtu naturalnego
* 6 płaskich łyżek cukru

Sposób przygotowania:
Pomarańcze i banany obrać. Podzielić owoce na małe cząstki i polać rumem. Wlać do niedużej salaterki jogurt, ubić go energicznie z cukrem. Dodać owoce z rumem. Podawać natychmiast.

Czas trwania :
15 min

2010-01-05T15:10:14+01:00
Ananas
truskawki
pomarańcze
winogrono
arbuz
2 duże jogurty
Pokrój wszystkie owoce w kosteczke a następnie wrzućje do miski. Wlej jogurty i mieszaj ok. 3 min.
Smacznego :)