Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-19T19:57:33+02:00
1. Porwanie
2. Złamanie, skręcenie kończyny
3. Wypadek samochodowy.
4. Propozycje dot. nałogów
5. Bójka z kolegami
6. potrącenie przez samochód
7. Zgubienie się
8. Zgubienie jakiegoś ważnego przedmiotu.
4 2 4
2009-09-19T20:32:42+02:00
Potrącenie przez samochód
omdlenia
wtargnięcie na jezdnię
wypadek
2 3 2
2009-09-19T20:47:04+02:00
Dzieciom idącym, bądź wracającym ze szkoły zagraża wiele niebezpieczeństw. Mogą to być na przykład nieostrożni kierowcy. Wiele się słyszy o wypadkach wieczorami, w których uczestniczą dzieci. Dlatego powinny mieć przyczepione odblaski do tornistrów czy na ubraniu. Drugim przykładem mogą być nieznajomi zaczepiający na ulicy młodych uczniów. Przed tym nie możemy ich uchronić. Aczkolwiek można je nauczyć od małego, że "nie wolno rozmawiać z nieznajomymi". Zagrożenie też może występować u rówieśników. Uczniowie często są szykanowani i bici, ponieważ nie są akceptowani przez resztę. Temu może zaradzić tylko dobry kontakt z dzieckiem.
3 3 3