Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T15:11:14+01:00


(Układy równań!!)

a- liczba królików
b- liczba kur

a+b=32
4a+2b=88 ( ponieważ królik ma 4 nogi a kura 2)

a=32-b
4(32-b)+2b=88

a=32-b
128-4b+2b=88

a=32-b
40=2b

a=32-b
b=20

a=12
b=20
1 1 1
2010-01-05T15:17:01+01:00
X=liczba królików
y=liczba kur

x+y=32
4x+2y=88

-2x-2y=-64
4x+2y=88

2x=24
x=12

x=12
x+y=32

x=12
y=32-12

x=12
y=20

Odp.W pomieszczeniu było 12 królików i 20 kur.

Mam nadzieję że pomogłem;)
Liczę na najlepszy;P;D
1 5 1