Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-05T15:11:27+01:00
Jaki powinien być? Przede wszystkim spełniać rolę ojca ,pomóc w wychowaniu dziecka,wziąć tą odpowiedzialność również na swoje barki a nie oczekiwać iż żona wszystkim się zajmie. Wiele razy spotykałam się z takim wizerunkiem nieodpowiedzialnego ojca który woli leżeć na kanapie lub siedzieć przed komputerem na niż zająć się własnym potomstwem. Nie po to szukamy mężczyzny swojego życia,wychodzimy za niego za mąż i rodzimy mu dzieci (bo on tego pragnie) aby później jeszcze przy nim latać> Dziecko same się nie wychowa,do tego trzeba dwojga rodziców
3 4 3
2010-01-05T15:13:22+01:00
Wymagający-musi wymagać od dzieci i trzymać dyscypline
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T15:13:59+01:00
Wymagający a zarazem bardzo opiekuńczy,tolerancyjny,ufający dziecku tylko wtedy gdy na to zasłuży,powtarzający wciąż,że kocha swoje dziecko najbardziej na świecie. A dlaczego?! Bo wielu dzieciom właśnie takiej miłości brakuje,ojciec nie zdaje sobie sprawy jak ważną rolę w życiu dziecka odgrywają słowa "Kocham Cię".
4 4 4