Przyporządkuj odpowiednio nazwy zwierząt do środowiska w którym żyją:
sroka, żmija zygzakowata, żuk gnojowy, traszka grzebieniasta, jeż europejski, karaś, żaba zielona, bocian czarny, jeleń, żaba trawna, lin, okoń

a)zwierzęta wodne ....................
b)zwierzęta lądowe...................
c)zwierzęta wodno-lądowe..........

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T15:18:06+01:00
A) karaś, lin, okoń
b)sroka, żmija zygzakowata, żuk gnojowy, jeż europejski, bocianczarny, jeleń
c)traszka grzebienista, bocian, zaba trawna
1 5 1
2010-01-05T15:18:14+01:00
A)zwierzęta wodne; karaś, lin, okoń
b)zwierzęta lądowe; sroka, żuk gnojowy, jeż europejski, bocian czarny, jeleń
c)zwierzęta wodno-lądowe; żmija zygzakowata, traszka grzebieniasta, żaba zielona, żaba trawna
1 1 1
2010-01-05T15:20:15+01:00
Zwierzęta lądowe-sroka, żuk gnojowy, żmija zygzakowata, jeż europejski, bocian czarny, jeleń,
zwierzęta wodno-lądowe-traszka grzebieniasta, żaba zielona, żaba trawna ,
zwierzęta wodne-karaś,okoń, lin
1 2 1