Zaplanuj doświadczenia, które dawałyby odpowiedzi na pozostawione niżej pytania. Krótko opisz planowany przebieg doświadczenia.

a. Czy podlewanie wodą oligoceńską przyspiesza wzrost marchwi?

b. Czy nowo odkryty lek przedłuża życie myszy chorych na raka płuc?

3

Odpowiedzi

2009-09-19T20:50:57+02:00
A)W ogrodzie polowe marchwi podlewamy zwykłą wodą, a poławe wodą oligoceńską. po kilkunastu dniach sprawdzamy czy te podlewne wodą oligoceńską urosły bardziej .
b)Paru myszom chorym na raka płuc podajemy ten nowo odkryty lek i tylu samom myszom nic nie podajemy . Sprawdzamy które pierwsze zdechną.
2 3 2
2009-09-19T21:25:03+02:00

a. Czy podlewanie wodą oligoceńską przyspiesza wzrost marchwi?
Zasadź w ogródku kilka marchewek i podlewaj je wodą oligoceńską.
Obok posadź marchewki (taką samą ilość) jako zestaw kontrolny.
Po miesiącu-2 miesięcy sprawdź jak się rozwinęły (urosły).

b. Czy nowo odkryty lek przedłuża życie myszy chorych na raka płuc?

Połowie z 10 myszy chorym na raka (w równym stopniu zaawansowania choroby) podawaj nowy lek. Zobacz, któych myszy więcej umrze prędzej niż drugie.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-19T21:43:00+02:00
B) Połowie z 10 myszy chorym na raka (w równym stopniu zaawansowania choroby) podawaj nowy lek. Zobacz, któych myszy więcej umrze prędzej niż drugie.

a) Zasadź w ogródku kilka marchewek i podlewaj je wodą oligoceńską.
Obok posadź marchewki (taką samą ilość) jako zestaw kontrolny.
Po miesiącu-2 miesięcy sprawdź jak się rozwinęły (urosły).