Odpowiedzi

2010-01-05T15:17:41+01:00
Madry by nie podejmowac nieprzemyslanych decyzji
uczciwy by nie dlbal tylko o swoj los
sprawiedliwy by nie skazywac na zly los niewinnych ludzi


bedzie ??
pozdro xx d
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-05T15:18:02+01:00
Władca powinien być odpowiedzialny za swoje czyny i ponosić ich konsekwencje, powinien być nieuległy by poddani nie mogli nim rządzić. Dobry władca powinien być rozważny, by dobrze podejmować decyzje i dobrze rządzić w państwie.
6 4 6
2010-01-05T15:18:24+01:00
Dobry władca powinien być przede wszystkim czuły na dobro swoich poddanych. Ważną cechą jest też dobroć, umiejętność zrozumienia innego człowieka i tolerancja. Jest to ważne, ponieważ taki charakter świadczy o prawości króla i pozwala mu rządzić sprawiedliwie.
3 2 3