Odpowiedzi

2010-01-05T15:17:01+01:00
Np tak.:Monday 5(na gorze piątki powinno byc th) January 2010
2010-01-05T15:17:32+01:00
1 koncówka st
2 koncówka nd
3 koncówka rd
i reszta st

np the 1st of december 2000
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T15:18:56+01:00
Liczebniki porządkowe, tj. pierwszy, drugi, trzeci, czwarty, siedemnasty.
1 - first
2 - second
3 - third
4 - fourth
5 - fifth
17- seventeenth
...
20 - twentyth
21- twenty first
22 - twenty second
23-twenty third
What's the date today? It's the 5th of January.
1 5 1