Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T15:19:32+01:00
Mieć coś na końcu języka - chcieć coś powiedzieć, o coś zapytać, ale nie pamiętać co.

Trzymać język za zębami - milczeć, nie odzywać się

Zapomnieć języka w gębie - zamilknąć nie mogąc wypowiedzieć ani słowa, zmieszać się.

Mam nadzieję,że pomogłam ;))
15 4 15
2010-01-05T15:21:20+01:00
Trzymać język za zębami- dochowywać tajemnicy

mieć coś na końcu języka- mieć coś na myśli i nie móc tego wypowiedzieć

zapomnieć języka w gębie- zaniemówić, milczeć



9 3 9
2010-01-05T15:21:37+01:00
- biegać, latać z wywieszonym językiem ( być nieustannie w ruchu, być bardzo zajętym)
-brać, wziąć kogoś na języki ( obmawiać kogoś publicznie)
- ciągnąć kogoś za język ( wypytywać kogoś)
:))) :PP
9 3 9