Wyobraź sobie ze przygotowujecie w klasie zabawe andrzejkowa.Tobie przypadła rola organizatora.Rozdziel zdania,używajac form 1.osoby lm, 3. osoby lp i 3. osoby lm trybu rozkazujacego.Wykorzystaj podane zwroty.

-zaprojektowac dekoracje
-przygotowac wróżby
-kupić napoje
-upiec ciasto
-zatroszczyc sie o muzykę
-nakryc do stolu
-sprzatnac po zabawie

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-19T20:09:34+02:00
Wy możecie zaprojektowac dekoracje
Kuba może przygotowac wróżby
Ola mogłaby kupić napoje
Wojtek ma upiec ciasto.
Kasia zatroszcz sie o muzykę!
My nakryjemy do stołu
Wy sprzatniecie po zabawie
15 4 15
2009-09-19T20:38:51+02:00
Krysia i Darek możecie zaprojektować dekoracje
Monika zaprojektuje wrózbę
Krysia kupi napoje
Basia upiecze ciasto.
Damian zatroszcz się o muzykę!
Dominika nakryj do stołu!
Oliwia sprzątniesz po zabawie!
13 3 13
2009-09-19T21:30:31+02:00
Kasia możesz zaprojektować dekoracje!
Marcin przygotuj jakąś wróżbę!
Ola i Monika kupcie napoje!
Grażynko możesz upiec ciasto!
Adrian zatroszcz sie o muzykę!
Ania Sylwia Grzesio i Henio nakryjecie do stołu !
Natalia Karolina Wojtek i Ola sprzątniecie po zabawie !
10 3 10