Napisz zdanie, w których znajdują się przyimki złożone.
1. Franek biega wkoło podwórka .
2. Między dziewczętami doszło do kłótni.
3. Mimo chłodu nie zapiął kurtki.
4. Ela leci samolotem ponad chmury.
5. Dla Ciebie zrobię wszystko !
6. Romek wyciągnął jeża spod góry liści.
7. Bardzo się śpieszę do domu.
8. Iza przeczytała gazetę sprzed dwóch dni.
9. Nie wstawaj pierwszy od stołu !
10. Ewa twierdzi, że pomiędzy nią a bratem nigdy nie ma kłótni.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T15:25:06+01:00
1.Wkoło
2.-
3.-
4.ponad
5.-
6.spod
7.-
8.sprzed
9.-
10.pomiędzy


Hasło Ferie

Tez tą lekcje miałam wczoraj;ppp
4 4 4
2010-01-05T15:25:28+01:00
Napisz zdanie, w których znajdują się przyimki złożone.

Ela leci samolotem ponad chmury.
Romek wyciągnął jeża spod góry liści.
Iza przeczytała gazetę sprzed dwóch dni.
Ewa twierdzi, że pomiędzy nią a bratem nigdy nie ma kłótni.
4 3 4