Odpowiedzi

2010-01-05T15:25:39+01:00
1)Mały chłopak,w wieku 7-9 lat.Drobnej budowy ciała.
2)Planeta bardzooo mała,wystepowały na niej tylko wulkany oraz bambusy.Żył tam jeszcze Mały Ksiąe oraz róża.
23 2 23
Odpowiedż jest, tak naciągana i wymyślona, że już lepiej było jej nie pisać.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T15:28:33+01:00
1.mały chłopiec miał bujną bląd czuprynę, miecz,wysokie buty i kombinezon
2.Planeta B-16:
Znajdują się tam 3 wulkany(2 czynne 1 wygasły),wulkany wymagają czyszczenia, nieczynny służy jako krzesło, na czynnych można przyżądzać potrawy;
konieczne jest usówanie chwastów, nie można dopuścić do rozrostu baobabów,
planeta jest bardzo mała ,
rośnie tam jedna róża,
22 4 22