Odpowiedzi

2010-01-05T15:28:36+01:00
Szkodliwy dla zdrowia
wystepuje w układzie pokarmowym
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T15:30:06+01:00
O, miałam to akurat na biologii.

1. Posiadanie narządów czepnych
2. Obojnactwo.
3. Samozapłodnienie.
4. Występowanie oskórka (chroni przed sokami traiwennymi żywiciela)
5. Grzbietobrzusznie spłaszczone ciało.
6. Brak układu pokarmowego.
7. Brak zmysłów.
8. Oddychanie beztlenowe.
9. Duża płodność (produkowanie olbrzymich ilości jaj)


Proszę o naj bo odpowiedź jest więcej niż wystarczająca
14 4 14