Odpowiedzi

2010-01-05T15:33:10+01:00
Miesiączka, jak i owłosienie zaczyna się kiedy dojrzewamy.
Dziewczyny dojrzewają szybciej niż chłopcy 12-16 lat.
Natomiast sex, zależy od dojrzałości psychicznej
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T15:35:20+01:00
Miesiączka u kobiet zaczyna się między 11-18 rokiem zycia. Zależy to od organizmu każdej kobiety,Inne wcześniej innne poźniej. podobnie jest z owłosieniem. jak sie pojawi w okolicach intymnych to znaczy ze dziewczynka weszla w okres dojrzewania i zapare miesięcy moze pojawić sie miesiączka. seks to zbliżenie, stosunek płciowy, którego zadaniem jest doprowadzić do zapłodnienia komórki jajowej kobiety a potem do nardzin potomstwa-przetrwania gatunku:Dinicjacja seksualna(rozpoczęcie współżycia) jest indywidualne dla każdego z nas i nie powinnobyc wymuszane, zależy od dojrzałości każdego z nas.

\PS. na pewni dobrze, tez mialam takie zadanie i dostalam 5 z niego:D polecam sie na przyszłość
2 4 2
2010-01-05T15:37:34+01:00
Pierwszy cykl miesiączkowy pojawia się u dziewczynek w wieku 11-15 lat.
Owłosienie jest skutkiem dojrzewania zarówno dziewczyn jak i chłopców.
3 3 3