Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T15:42:35+01:00
Im temperatura grzejnika jest wyższa tym więcej cieczy z niego odparowuje, a tym samym kwota do zapłacenia jest większa gdyż więcej wody potrzeba aby uzyskać wyższą temperaturę.
17 4 17
2010-01-05T15:43:12+01:00
T-temperatura grzejnika (zwykle wyrażana w *C, jednak niektorzy określają ją jako "gorący", "zimny". Te określenia jednak uniemożliwiają przeprowadzenie działań)

C-odparowana ciecz (zwykle wyrażana w litrach, jednak niektórzy mylą tą własność ze stałą Pijaka, która wynosi 0,5l)

i-cena jaką płacisz za litr wody bierzącej pompowanej do grzejnika (to jest wartość zmienna od nastroju urzędu, który zaopatruje Cię w wodę).



T=C*i

To nam daje

C=T/i

Z tego otrzymujemy, że:

i=T/C

A zatem ilość zapłaconej mamony jest wprost proporcjonalna do odparowanej wody i kaprysu podatkera.
10 2 10