Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T15:39:15+01:00
Kolor biały odbija światło, a przez to że na pustyni świeci bardzo mocne słońce, okrywają ciało biąłą tkaniną by im nie było gorąco.
Wielbłądy nie potrzebuja wiele odpoczynku a do tego przechowują duże ilości wody w garbach.
12 4 12
  • Użytkownik Zadane
2010-01-05T15:39:35+01:00
A więc tak: białe szaty nie przyciągają promieni słonecznych więc są pewnym rodzajem ochłodzenia. Osłaniają też ciało przed promieniowaniem i opalenizną
A wielbłądy są wytrwałe i długo magazynują wodę więc nie ma potrzeby, żeby co chwilkę robić postój. Wielbłądy mogą też dużo dźwigać
8 4 8
2010-01-05T15:39:43+01:00
Beduini okrywają ciała białymi tkaninami, ponieważ biały kolor nagrzewa się wolniej niż inne jasne kolory.
Wielbłądy są wykorzystywane do transportu, dlatego, że są przystosowane do pustynnych klimatów oraz mają duże kopyta, które nie zapadają się w głębokim piasku pustyni.
7 4 7