Odpowiedzi

2010-01-05T15:36:19+01:00
Czy ty wiesz że ja tak bardzo kocham cię
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T15:41:00+01:00
Gdy Cię nie ma obok czuję pustkę. Tęsknie bardzo za twoim uśmiechem i obecnością. Chciałabym po prostu przytulić się do Ciebie, poczuć serca twego bicie. Leżeć tak beztrosko oddychając wspólnym tlenem. Jesteś jak gwiazdka na niebie.. promieniejesz i dajesz nadzieję. Zarażasz swoim optymizmem. Nawet nie wiesz jak bardzo mocno Cię Kocham i nie wyobrażam sobie życia bez Ciebie, bo jesteś moim powietrzem. Przecież nie można żyć bez powietrza. Wróć.
1 5 1