Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T15:37:23+01:00
Alaska została wykupiona od Rosji.
Tajgę znajdziemy w Ameryce Północnej i Azji.

Pozdrawiam :** :)
2 5 2
2010-01-05T15:38:24+01:00
Rosja
Znajdziemy w w północnej części Ameryki Północnej (Alaska i Kanada), Europy (Półwysep Skandynawski, Karelia, północno-wschodnia część Niziny Wschodnioeuropejskiej) oraz Azji (Syberia, Sachalin, Kamczatka, Hokkaido)