Odpowiedzi

2010-01-05T15:41:39+01:00
A-3cm
b=11cm
P=56cm2

P=1/2h(a+b) /:(a+b)

P
--------- = 1/2h
(a+b)


56
--------- = 1/2h
11+3


56
------------=1/2h
14

4=1/2h /*2
8[cm]=h

Wysokosc tego trapezu wynosi 8cm ;))
32 3 32
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T15:42:52+01:00
Podstawy trapezu mają długość 3 cm i 11 cm, pole wynosi 56 cm².
Oblicz wysokość tego trapezu.

a = 3 cm
b = 11 cm
P = 56 cm²
h = ?

P = (a + b)*h ÷ 2
h = 2 * 56 ÷(3 + 11)
h = 112 ÷ 14
h = 8

odp. Wysokość trapezu wynosi 8 cm.

Mam nadzieję że dajesz najlepszą.
171 3 171