Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T15:46:41+01:00
X-ilość pokoi 2-osobowych
y-ilość pokoi 3-osobowych
2x+3y=70
x+y=29
2x+3y=70
x=29-y
2(29-y)+2y=70
x=29-y
58-2y+3y=70
x=29-y
y=12
x=17
2*17+3*12=70
pokoi 2-osobowych było 17 a 3-osobowych 12
2010-01-05T15:51:06+01:00
X-ilość pokoi dwuosobowych
y-ilość pokoi trzyosobowych

2x+3y=70
x+y=29

2x+3y=70
x=29-y

2*(29-y)+3y=70
x=29-y

58-2y+3y=70
x=29-y

y=12
x=29-y

y=12
x=29-12

y=12
x=17