Odpowiedzi

2010-01-05T15:44:29+01:00
A MOŻE BYĆ LIMERK?


Limeryki to rzecz prosta,
jeśli tylko im się sprosta.
Jeśli działasz z zasadami,
mogą stać się drobiazgami.
Jeśli spamiętasz zasady te, jeżyk nie zaplącze się
5 5 5
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-05T15:53:05+01:00
W pewnym lesie na polanie
Wilk rozpoczął żerowanie.
Głodny był niesamowicie,
mówił hardo, ale skrycie:
"Coś mi z życia się należy,
Zjadłbym sobie kąsek świeży".
Wtem zobaczył gdzieś na łące,
jak się pasą dwa zające.
Widok ten go bardzo wzruszył-
w pogoń za zwierzyną ruszył.
Biegnąc mówił sam do siebie:
"zaraz będę w siódmym niebie"
Jeden zając gdzieś do lasu
czmychnął, by nie tracić lasu.
Drugi miał zwichniętą łapkę
i wpadł w poważną pułapkę.
Wilk się zbliżał do biedaka.
Nagle przed nim dziura ta-a-aka
duża. Lecz wilk jej nie widzi.
Wpada do niej, leży na dnie
i za chwilę pewnie padnie.

Tak się kończą wilka wątki
a zajączka dzień radosny.
"Bo dobre złego początki,
lecz koniec żałosny"



"Bo dobre złego początki,
lecz koniec żałosny" - to jest morał :)

3 4 3