PRZY KAŻDYM zdaniu wpisz "TAK lub "NIE"

Stułbia jest zwierzęciem żyjącym w koloniach ( tak, nie ?)
Jej otwór gębowy jest jednocześnie oworem odbytowym ( tak, nie ?)
Sułbia występuje w wodach słonych ( tak, nie ?)
Stułbia oddych całą powierzchnią ciała (tak, nie ?)
Stułbia jest przedstawicielem parzydełkowców (tak, nie)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T15:47:56+01:00
Stułbia jest zwierzęciem żyjącym w koloniach - NIE
Jej otwór gębowy jest jednocześnie oworem odbytowym - TAK
Sułbia występuje w wodach słonych - NIE
Stułbia oddych całą powierzchnią ciała - TAK
Stułbia jest przedstawicielem parzydełkowców - TAK
POZDRAWIAM ;)

LICZĘ NA NAJLEPSZĄ :)
68 4 68
2010-01-05T15:48:18+01:00
1. nie
2. tak
3. nie
4. tak
5. tak
40 3 40
2010-01-05T15:49:10+01:00
1.Nie ...!
2.Tak
3.Nie
4.Tak
5.Tak
Pozdrawiam
Myślę ze dałam dobre odpowiedzi ;] xD
33 3 33