Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T15:48:55+01:00
Baza z częściami do rowerów ich cenami i markami.

Baza danych zawierająca uczniów szkoły, ich oceny i numery w dzienniku.

Baza z danymi samochodów a w tym koła, kolory, numery silnika itd.

Baza danych z kwiatami, zawierająca ich kolor, rodzaj i przeznaczenie.
2010-01-05T18:01:49+01:00
Dziennik lekcyjny, książka telefoniczna, katalog biblioteczny,system ewidencji ludności PESEL