Odpowiedzi

2010-01-05T15:52:01+01:00
Samochód ciężarowy przejechał 280 km, a samochód osobowy 270 km. Wynika z tego że dłuższą trasę przejechał samochód ciężarowy ;D
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T15:53:40+01:00
70*4= 280
90*3=270
Dalszą drogę przebył samochód ciężarowy.
2 3 2
2010-01-05T15:55:16+01:00
Musisz pomnożyć 70km/h przez 4 (70km*4=280km) tyle ten samochód ciężarowy przebędzie w 4 godziny. Potem musisz pomnożyć 90km/h przez 3 (90km*3=270) tyle przejechał ten drugi samochód w 3 godziny. Więc wynika z tego, że samochód ciężarowy przebył dłuższą drogę niż samochód osobowy.
4 1 4