Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T16:03:53+01:00
Pozyczkaa w banku jest jak nasze zycie ciagle musimy oddkloadac opieniadze aby nie zostac na bruku tak samo musimy zyc dobrze aby nie zostac wywaleni z nieba. z poczeciem to sie rodzimy i musimy miec te dobre uczynki a chrzest zmywa z nas grzeh i zyjemy na wlasny koszt
2010-01-05T19:34:55+01:00
Gdy pożyczam pożyczkę w banku muszę być uczciwa i żyć tak, by ją spłacić. Z życiem wiecznym jest tak samo muszę dobrze żyć na Ziemi, aby potem żyć wiecznie. Gdy się rodzimy dostajemy dar od boga ale musimy na niego zasłużyć tak jak na pożyczkę w banku.
Rodzice nas chrzczą abyśmy dobrze żyli z wiarą w Boga.


Polecam się na przyszłość:)