Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T15:56:07+01:00
A) 2y+x=3
y-1,5=-0,5x
2y+x=3
y+0,5x=1,5 /*2
2y+x=3
2y+x=3
ten układ równań jest nieoznaczony
2010-01-05T15:56:49+01:00
Ustal, który z podanych układów równań jest oznaczony, który nie oznaczony, a który sprzeczny.

2y + x = 3
y - 1,5 = -0,5x /*2

2y - 3 = -x
2y - 3 = -x

0 = 0
jest to układ nieoznaczony

mam nadzieję że dajesz najlepszą :)