Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T16:01:19+01:00
W zeszłym roku przywiozłam mnóstwo muszelek znad morza.
Moja mama ogląda zdjęcia sprzed dwudziestu lat.
Doskonałą kondycję fizyczną możemy osiągnąć poprzez ciągłe ćwiczenia gimnastyczne.
2010-01-05T16:01:26+01:00
Idąc droga poprzez las zabaczyłam pięknego zająca.
Zając wyskoczył zza wysokich drzew.
W tym momencie znad głowy spadł na mnie okragły kasztan.
Przyimki top:
-poprzez
-zza
-znad

myślę ,że pomogłam ;))