Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T16:10:52+01:00
1) Morze Kaspijskie, Jezioro Aralskie,
2) Bajkał,
3) Aralskie, Morze Martwe
2010-01-05T16:11:56+01:00
Bałchasz-reliktowe
Aralskie-reliktowe i słone
Bajkał-tektoniczne
Morze Kaspijskie-słone
Morze Martwe-tektoniczne i słone
2010-01-05T16:19:37+01:00
Reliktowe: Aralskie,Bajkał,Morze Kaspijskie
Tektoniczne: Bajkał
Słone: Bałchasz,Aralskie,Morze kaspijskie