Odpowiedzi

2010-01-05T16:07:36+01:00
-Witaj myszko!-rzekła mysz do myszy komputerowej.
-Witaj! Co robisz u mnie na biurku o tak późnej porze?-odparła myszka.
-Jestem strasznie samotna a na dodadek nie mam domu...rodzice mnie porzucili w kanalizacjach gdy byłam jeszcze małym brzdącem.
-Ohh! Tak mi przykro, czy mogę Ci jakoś pomóc?
-Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś dała mi kawałek żółtego serka.-odpowiedziała.
-Chętnie bym ci pomogła lecz nie umiem otworzyć lodówki. Może poczekaj do rana Karolina będzie wstawać do szkoły i będzie jadła śniadanie, może wtedy wkradnij się do lodówki i ukradnij coś do jedzonka.
-Dziękuję Ci! Czy mogę dziś koło ciebie spać?
-Oczywiście... jak tylko chcesz.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T16:11:38+01:00
-Witam cię myszko. Ale ładnie świecisz!
-Również cię witam. A to świecące to laser. A ty co masz fajnego?
-Ja nic nie mam. Chodź do mojego domu. Bo bardzo zimno jest na dworze.
-No bardzo. To tutaj?
-Tak Wchodź i się ogrzej.
-Nie dam rady się wcisnąć. Niieeee dam radyyy. Bryy.
-Wchodź bo zamarzniesz!
-Ale ja nie dam rady! BZZZ BUUU CCSCS (odgłosy psucia się myszy)
-Zaraz wydłubię ci większy otwór! Poczekaj.... Już zrobione, wchodź. Teraz dasz radę?
-Brr... Tak dam.
-Masz, wypij to.
-Dziękuję, uratowałaś mi życie. Gdyby nie ty, to już by mnie tutaj nie było! Dziękuję!
-Nie ma za co. Już po wszystkim.
-Dziękuję ci jeszcze raz. A może ty jutro przyjdziesz do mnie do domu? U mnie też jest fajnie!
-Dobrze.
-Już się ogrzałam, idę już do siebie. Ale nie zapomnij jutro przyjść!
-Dobrze przyjdę. Do zobaczenia!
-Do zobaczenia!