Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T15:59:31+01:00
- wytwarzanie związków organicznych w procesie fotosyntezy
- wymiana gazowa tlenu i dwutlenku węgla
- transpiracja, czyli parowanie liścia
;D
3 3 3
2010-01-05T16:00:09+01:00
Roślina dzięki liściom może przeprowadzać proces fotosyntezy oraz może oddychać.
3 3 3
2010-01-05T16:02:12+01:00
Do głównych funkcji liścia zaliczamy;
-wytwarzanie związków organicznycj w procesie fotosynteyzy
-wymiana gazowa tlenu i dwutlenku węgla
-transpiracja czyli parowanie wody z rośliny
może sie znamy bo dzisiaj o tym miałam....
1 1 1