Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T16:45:10+01:00
Proces wielkopiecowy, proces prowadzony w wielkim piecu i obejmujący: doprowadzanie surowców (rud żelaza, koksu, topników) przez górną część pieca, wdmuchiwanie (od dołu) gorącego powietrza i gazów spalinowych, redukcję tlenków żelaza do metalu, oddzielenie skały płonej, spust surówki i żużla, odprowadzenie gazów wielkopiecowych.

Proces wielkopiecowy prowadzony jest w sposób ciągły.
2010-01-05T18:47:48+01:00
Proces prowadzony w wielkim piecu i obejmujący : doprowadzenie surowców (rud żelaza, koksu, topików) przez górną część pieca , wdmuchiwane (od dołu) gorącego powietrza i gazów spalinowych , redukcję tlenków żelaza do metalu , oddzielanie skały płowej , spust surówki i żelaza , odprowadzenie gazów wielkopiecowych.
Proces wielkopiecowy prowadzony jest w sposób ciągły .