Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T16:11:35+01:00
A k+1 - suma
b 12-c - różnica
c 2+a+b - suma
d 4b1- iloraz
e c:3 - iloczyn
f a2 - iloraz
g 2b-4 - iloraz różnicy
h 6ab Iloraz
i a2+b2 - Iloraz sumy
2010-01-05T16:17:51+01:00
A) suma liczb k i 1
b)róznica liczb 12 i c
c)suma liczb 2 , a i b
d)czterokrotnosc liczby b
e)iloraz liczb c i 3
f)kwadrat liczby a
g) róznica podwojonej liczby b i liczby 4
h)szesiokrotność liczb a i b
i) suma kwadratów liczb a i b