Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T16:06:55+01:00
Cały wszechświat jest największy, a kosmos w chodzi w jego skład. Kosmos jest skupiskiem ogromnej energii i w jego skład wchodzą planety, galaktyki itp., ale kosmos wchodzi w skład wszechświata więc jest największy.
2010-01-05T16:08:46+01:00
Nie ma nic większego od kosmosu, kosmos i przestrzeń kosmiczna jest bardzo wielka, nikt nie wie jaką ma powierzchnię.