Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-19T23:25:27+02:00
komórka roślinna zawiera: komórka zwierzęca zawiera
-błona komórkowa, -błona komórkowa,
-cytoplazma, -cytoplazma,
- jądro komórkowe, - jądro komórkowe,
-wodniczki (wakuole)
- mitochondrium. - mitochondrium.
chloroplasty (ciałka zieleni)
– zawierają zielony barwnik – chlorofil;
- ściana komórkowa
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-09-19T23:32:12+02:00
2009-09-20T01:31:05+02:00
Komórka roślinna zawiera chloroplaty (bądz inne plastydy - zależy od barwnika) i scianę komórkową, tego komórka roślinna nie posiada. Róznią się jeszcze wodniczkami. Komórka roślinna ma najczescie 1-2 duże wodniczki, a komórka zwierzęca więcej mniejszych.