Odpowiedzi

2009-09-20T07:25:36+02:00
Ja osobiście chciałbym naśladować św. Franciszka w ubóstwie, duchowieństwu i wierności Panu Bogu. Franciszek wszystko robił to co było napisane w Piśmie Świętym. Polecam książkę "Bez oręża" Zofii Kossak.
72 4 72
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-20T08:36:12+02:00
Trudno jest bardzo naśladować takie osoby jak Św. Franciszek. Osoby właściwie bez jakichkolwiek wad czy skaz charakteru. Ale jeśli umiałbym być choć odrobinę taki jak ŚW. Franciszek to chciałbym przede wszystkim tak jak on umieć żyć bez ciągłego gonienia za majatkiem. Umieć oddzielić sprawy doczesne, przyziemne od tych które są naprawde ważne. Chciałbym Tak jak on miec tyle samozaparcia i siły w sobie by nie tylko czynić to co łatwe ale walczyć z przeciwnosciami losu.
86 2 86