Sory, że tak mało punktów daję, ale więcej nie mam, a musi mi starczyć na następne zadanie, które będę dodawać na rozwiązanie.


Wypisz z kalendarza imiona z ch i h.
Proszę o pomoc! Daję naj.
potrzeba mi jeszcze 15 imion.

mam już:
Michalina, Michał, Wojciech, Lech, Eustachy, Hubert, Henryk, Honorata, Halina, Helena, Hektor, Hieronim, Hilary, Hilda.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T16:26:03+01:00
Hanna,Melchiora,Wilhelma,Henryka,Heleny,Hilarego,Bohdana,Scholastyki,Honoraty,Hugona,Michała,Helgi,Haliny,Hieronima,Lecha,Hipolita,Eustachego,Huberta,
2 4 2
2010-01-05T16:29:26+01:00
Wilhelm, Scholastyka, Hiacynta, Herbert, Hugon, Hermenegilda, Horacy, Pachomiusz, Hanna, Hipolit, Bohdan, Melchior, Herman,
Chocisław, Henryka
4 3 4