Prędkość światła wynosi około 300 000km/s mrugnięcie okiem trwa średnio ¼ s . jaką drogę przebędzie w tym czasie światło



a tu jest zadanie 2

Przeczytaj informacje podane powyżej.Oblicz głębokość morza, jeśli dźwięk powrócił do echosondy :
a)po 5 sekundach b) po 3,5 sekundy

prosze prosze

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T16:15:48+01:00
¼*⁶⁰/¹= 15
300 000 * ¼ = 75 000 km
Odp. Światło przebędzie w tym czasie 75 000 km.

3 4 3
2010-01-08T22:16:46+01:00
1. 300000 km/s * 1/4 s = 75000 km


4 4 4