Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T16:13:45+01:00
Zamieniam na jednakowe jednostki
a = 25 mm = 2,5 cm
b = 4,7 cm = 4,7 cm
c = 0,2 dm= 2 cm

P = ? - pole prostopadłoscianu

V = a*b*c
V = 2,5 cm *4,7 cm*2 cm
V = 23,5 cm^3

cm^3 - ozn. centymetrów d potęgi trzeciej
cm^2 -ozn. centymetrów do potęgi drugiej

Przepraszam ale pomylilem zadanie
Obliczyłem objetość , a miało być obliczone pole
25mm x 4,7cm x 0,2dm
a = 25mm = 2,5 cm
b = 4,7 cm
c = 0,2 dm= 2 cm

P = 2*a*b + 2*b*c + 2*a*c
P = 2*2,5*4,7 + 2*4,7*2 + 2*2,5*2cm

P = 23,5 + 18,8 + 10
P = 52,3 cm^2
1 2 1
2010-01-05T16:17:09+01:00
22mm=2,5cm
0,2dm=2cm
4,7cm

Pp=2,5cm*2cm*2=10cm2
Pb=2,5cm*2*4,7cm+2cm*2*4,7cm=23,5cm+18,8cm=42,3cm2
Pc=10cm2+42,3cm2=52,3cm2
1 1 1