Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T16:41:28+01:00
Instrukcję powinno pisać się prozą (ciągły tekst), ale jeżeli jest wymienione w punktach również nic się nie stanie... Lepiej jednak pisać prozą...

Instrukcja przetrwania w dżungli:
Aby przetrwać w dżungli najważniejsze jest zaufanie samemu sobie. W żadnym wypadku nie można panikować! Należy poszukać jakiegoś bezpiecznego miejsca, schronienia gdzie można skryć się przed niebezpiecznymi zwierzętami i o ile w miarę to możliwe zabezpieczyć je (n[. jakimś wykopanym rowem). Nie możemy zapomnieć również o pożywieniu, gdyż jest to nasz "olej napędowy". Należy pozbyć się wszystkich jaskrawych rzeczy, ubrań, które mogłyby przykuć wzrok drapieżników. Jeżeli to możliwe: zabranie ze sobą broni. Aby przetrwać noc najlepiej jest nie spać, a namiot lub jakiś materiał pod którym się śpi: przykryć liśćmi aby był mniej widoczny.

Mam nadzieję, że może być ;)
żadnego spamu tu nie ma ;)
13 4 13
2010-01-05T16:48:46+01:00
1.Uważać na dzikie zwierzęta.
2.Zebrać potrzebne żeczy do zbudowania szałasu.
3.Zbudować szałas w bezpiecznym miejscu.
4.Rozpalić ognisko.
5.Znaleźć żrudło wody,aby się nie odwodnić i mieć co pić.
6.Przed taką wyprawą zabrać ze sobą najpotrzebniejsze żeczy.
7.Zabrać ze sobą broń.
8.nie panikować.
9.nie krzyczeć kiedy jestes zagrożona.
16 3 16