Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T16:15:49+01:00
500*1mm2=500mm2
1mm2=1mm*1mm=0,1cm*0,1cm=0,01cm2

500mm2=500*0,01cm2=5cm2

Łączna powierzchnia czubków wszystkich gwoździ to 5cm2
120 4 120
2010-01-05T16:27:01+01:00
500- gwoździ
1mm²- powierzchnia jednego gwoździa
500*1mm²=500mm²
1cm=10mm
1cm²=100mm²
no to zamieniamy mm² na cm²:
500÷100=5cm²
odp:Wszystkie czubki gwoździ mają w sumie 5 cm²
183 3 183