Odpowiedzi

2010-01-05T16:19:47+01:00
Dramat
tragedia
ok.1590 od niedzieli do piątku wczesnym latem
---
XVI wiek
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T16:23:05+01:00
Czas powstania : 1595 rok
gatunek : tragedia szekspirowska
imie i nazwisko tłumacza : Józef Paszkowski
akcja : obejmuje pięć dni i nocy pod koniec XVI wieku. Verona, Mantua, ulice Verony
rodzaj literacki : dramat





2010-01-05T16:35:20+01:00
Rodzaj dramat
gatunek tragedia
czas akcji prawie tydzien, od niedzieli do piatku