Odpowiedzi

2010-01-05T16:20:05+01:00
Witam :)

Ad.1
Listonosz, Praca, Listy.
Ad. 2
Skrót PS (Post scriptum) dopisek do listu, artykułu itp., umieszczony na końcu, po podpisie autora.
Ad. 3
-fax
-email
-sms
-list

Dziękuje :) pozdrawiam ;]
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-05T16:22:02+01:00
1.wyrazy pokrewne : pocztówka , pocztowy , pocztylion .
2.Post Scriptum , używamy go , jeśli napisaliśmy już list , ale nie umieściliśmy pewnych informacji , a chcemy coś dopisać , to piszemy :
Ps.Musze odebrać książkę z biblioteki,zaopiekuj się Alojzym .
To jest przykład.
3.telegram,list,depesz,przesyłka,gryps ?
2 5 2