Odpowiedzi

2009-09-20T09:09:35+02:00
No piszesz drzewo genealogiczne. Spójrz w załącznik. Wysłałam Ci taki przykład ale zrób to ładniej. NApisz imiona i nazwiska i daty urodzin... Może jakieś małe zdjęcia wklej :D
Powodzenia! :)
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-20T09:32:55+02:00
ZACZYNASZ
na środku jestes ty na samej górze po lewej stronie jest mama a po prawej tata.


TY

MAMA TATA
BABCIA DZIADEK BABCIA DZIADEK
PRABABKA PRADZIADEK PRAB PRAD PRAB PRAD PRAB PRAD
ITD.RODZICE PRABABKI I PRADZIADKA .MUSISZ TO ROZGAŁEZIAĆ DO TYLU POKOLEŃ ILE ZNASZ W RODZINIE.