Odpowiedzi

2010-01-05T16:25:11+01:00
Drodzy Uczniowe szkoły podstawowej numer 1526 w Puławach, mamy do Was ogromną prośbę o zrozumienie nas i pomoc w pewnych sprawach szkolnych.
W ostatnich tygodniach edukacji nauczyciele coraz częściej skarżą się na uczniów iż nie umieją zachować przyzwoicie się na przerwie oraz na lekcji. Rozumiemy wasze rozkojarzenie po świętach, ale niestety musimy się zmobilizować i zacząć się zachowywać jak na uczniów przystało.
Mamy nadzieje że się zrozumieliśmy.
Ze wszystkimi zażaleniami oraz prośbami zgłaszajcie się do pokoju numer 6 gdzie przesiaduje szkolny pedagog.
Wasz kochany Samorząd Uczniowski :)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-05T16:25:28+01:00
Drodzy koledzy i koleżanki,

Czy każdy z was wie, czym jest kultura? Zastanówcie się.
Obserwując wasze poprawne zachowanie jest mi przykro i głupio.
Przykro, ponieważ żal mi patrzeć, jak bezsensownie robicie sobie żarty z rzeczy, które są całkiem poważne.
Głupio, bo mam kolegów, których zachowanie jest wyjątkowo oburzające.
Zastanówcie się. Uważam, że jesteście w takim wieku, w którym należy sobie wszystko przemyśleć, poukładać.
Oczywiście, czasami fajnie jest pożartować, powygłupiać się. Powinien jednak być w tym jakiś umiar ! Jeśli wszystkie sytuacje wydają się wam być śmieszne, to wybaczcie. Owszem, może i uwarzacie, że jestem zabawna zwracając wam uwagę. Jednak ludzie nie będą śmiać się ze mnie, tylko z was. Ludzka głupota nie zna granic.