Pan Jurek przebyła w pracy około 220 dni w roku.Zdomu pana Jurka do miejsca pracy jest 5 km.PAN jUREK dojeżdża do pracy już 15 lat.Nie wykonując działań pisemnych,oblicz,ile kilometrów pokonał już pan Jurek w drodze do pracy i z powrotem.

3

Odpowiedzi

2009-09-20T09:19:46+02:00
Hey xD

To jest odp.:
220 * 10 = 2200
2200 * 15 = 33000
Najlepsza Odpowiedź!
  • miro
  • Początkujący
2009-09-20T10:22:41+02:00
220*10km=2200km
2200km*15=33000km
pokonał 33000km
2009-09-20T10:24:19+02:00
Na kalkulatorze: 5*2*220*15 = 33 000 km ;)