1.Ania i Kasia zaczynają naukę języka hiszpańskiego. Ani zna już o 20% więcej słówek niż Kasia, Kasia zna o 30 słówek mniej niż Ania. Ile słówek zna Ania?
A:150
B:180
C:90
D: zadanie nie ma rozwiązania.
TYLKO PROSZĘ Z ROZWIĄZANIEM NIE SAMĄ ODPOWIEDZI ;)

2

Odpowiedzi

2010-01-05T16:24:04+01:00
20% × 5=100%
30 słówek × 5=150 słówek
asia zna 150 słówek odp.: A
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T17:37:37+01:00
Moim zdaniem nie da się rozwiązać tego zadania dlatego, że nie ma podane liczby słówek albo np. Kasia zna 30 słówek co stanowi ... % itd :)