Odpowiedzi

2010-01-05T16:30:57+01:00
20m x 150m= 3000m²
3000m²=0,3ha
8ha-0,3ha= 7,7ha
Odp. Po przeprowadzeniu tej inwestycji do wykorzystanie pozostanie 7,7ha.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T16:34:33+01:00
P= 150m×20m= 3000m (kwadratowych)

3000m(kwadratowych) - 0,3 ha

8ha - 0,3ha = 7,7ha

Odp:Po przeprowadzeniu tej inwestycji pozostanie 7,7ha pola do wykorzystania .




Proszę mam nadzieje że się przyda. ! Na bank jest dobrze bo dzisiaj to w szkole robiłam ; )
3 5 3