Odpowiedzi

2010-01-05T17:32:09+01:00
Też Cię kocham:P Odpisałabyś na wiadomość prywatną:P
Załączniki mi nie działają, więc wstawię linki na Imgshack:
Bóg się rodzi strona 1:
http://img697.imageshack.us/img697/5392/zdjcies.jpg
Bóg się rodzi strona 2:
http://img258.imageshack.us/img258/7021/zdjcie001.jpg

Pójdźmy wszyscy do stajenki:
http://img17.imageshack.us/img17/3603/zdjcie002yi.jpg

Masz i powodzenia w rozszyfrowywaniu^^
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T18:50:43+01:00
Dość wysoko i zbyt trudne nuty jak na cymbałki. ;]

Ja podam łatwiejsze, które z łatwością będzie można zagrać na cymbałkach:

Bóg się rodzi: http://gajdaw.pl/dane/koledy/bog-sie-rodzi.png

Pójdźmy wszyscy do stajenki: http://gajdaw.pl/dane/koledy/pojdzmy-wszyscy-do-stajenki.png
4 3 4
2010-01-05T19:56:03+01:00
Pójdźmy wszyscy do stajenki
DCDE | FEFG | AH | A | DCDE | FEFG | AH | A |
D2AA | GGH | AGFE | FG | A | FE | D | D2AA | GGH | AGFE | FG | A | FE | D |

Bóg się rodzi

CC1C1HA | AAAGF | EGC1GFE | FD | CC1C1HA | AAAGF | EGC1GFE | FD |
FDEF | GGEG | FDEF | GGEG | FDEF | GGEG | FDEF | GhDC |


*| | - takt
h-h położone w gamie wcześniejszej
C1- C położone w gamie następnej

5 4 5